torsdag 22. februar 2007

Sminkepung


Sort/hvit sminkepung.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den var skikkelig lekker!

Anonym sa...

Så flott!! Og lekre farger! Så flink du er til å sy:-) Tusen takk for fine ord du la igjen på bloggen min, det varmer... Ønsker deg en kjempefin helg! klem

Anonym sa...

Hei Tina!
Tusen hjertelig takk for HV gaven på hobbyboden! Du kan tro jeg har lurt på hvem du er, men fant deg i avsløringstråden nå. Garnet falt veldig i smak, og jeg er i gang med å strikke sokker av det. Igjen 1000 - 1000 takk!
Du er flink til å sy, mye fint i bloggen din! Vil gjerne linke deg til min blogg hvis det er ok? Ha en riktig fin dag!
Klem fra Åse
(sunshineno)

Anonym sa...

Sminke pung og sminkepung er to ganske forskjellige ting ;)

Anne Heidi sa...

Flott sminkepung! Jeg har sydd noen lignende som pennaler til ungene, kjekke og raske å sy :)

Anonym sa...

ma sjekke:)