tirsdag 5. juni 2007

Bilder fra hagen!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Så vakre blomster!!
Den klematisen din var jo nydelig da!
Flott løsning på mysteriet, jeg er også ferdig men jeg har bare ikke somla meg til å legge inn bilde ennå.
Ha en strålende solskinnsuke!

[morgrethe] sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du var ny for meg... oppdager stadig nye og fine blogger.... det er så gøy. *stort smil* Så mye fint du lager. Hit kommer jeg igjen. God blomstrende sommer, og nyt den flotte utsikten du har fra benken din:o)

TIRIL SOL sa...

Nydelig farge på rodendroen din.
Ser du er ferdig med strikkekorga, eg har ikkje fått tova mi enda. Har brukt litt forskjellig restegarn, så er litt spent på om eg får den til.

TIRIL SOL sa...

Er ikkje sikker på om alle kjenner til uttrykket "Blåtur", men det går ganske enkelt ut på at ein inviterer med ein gjeng/ei gruppe ut på tur, der ingen andre enn den som inviterer veit kvar ein skal. I klubben vår har vi Blåtur kvar sommer, og det er leiaren som lagar til eller ber eit par av medlemmane finne ein plass å reise til som er ukjent for dei fleste. Denne gangen var vi 27, 2 av medl. hadde vore der før! Fullklaff!
Vi reiste kl 9 om morningen, og kom heim kl 19.30 samme dag.