tirsdag 1. juli 2008

Juli er grønn




På HB så er fargen grønn for Juli. Her er mitt bidrag :-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den var skikkelig flott.

Jeg ble litt opptatt av den hylleblomstsaften. Jeg elsker nemlig hylleblomstsaft, men aner egentlig ikke helt hvordan hylleblomstene ser ut og har aldri laget slik saft.

Anonym sa...

Hi Tina,

My computer at home is broken :( so I have not gotten back to you in too long. I love your blog...you make beautiful art.

Love, Gail in Canada

Anonym sa...

Heisann. Innom med en god helg klem :)

Anonym sa...

Heisann. Innom med en liten sommerklem og ønske om ei fin helg :)

Anonym sa...

Hei. Her kommer ei lita helgahelsing. Sola skinner på sunnmøre, og vi skal på badestranda i dag. Var der i går også, og eg bada 3!ganger :) Håper det er like fint der du er som det er her :)

Anonym sa...

Heisann. En helgeklem på veg til deg, fra meg. Denne gjelder også neste helg, for da er eg på Santorini så da kjem eg nok ikkje innom på besøk til deg :)
Klem fra Ronille

Anonym sa...

God helg klem på veg til deg fra meg :)
Ronille

2ne sa...

Hei. Masse flott på siden din :-) Ha en god helg.

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei god helg.