mandag 8. desember 2008

Siste ukers produksjon!





























6 kommentarer:

Inger sa...

Flotte ting du har laget. Julegaver..?

Laila L S sa...

Så mye fint. Jeg falt spesielt for grisen som sees gorfra og bakfra. Er det eget mønster eller noe som kan kjøpes. Dette skulle jeg gjerne hatt....

Laila L S sa...

Takk for hilsen og svar på spørsmålet mitt. Har tillatt meg å skrive ut bildet av grisen og prøver å tegne det/forstørre litt. Vil prøve å lage meg et stitchery-mønster. Liker griser skjønner du..... Det blir nok ikke gjort så mye med det før etter jul.

Anne-Grethe sa...

Her var det mye fint. Så flittig du har vært. Artig stitchery!

Anonym sa...

Så masse fint du har sydd. Innom for å ønske deg god helg, benytter samtidig anledningen og ønsker deg og dine ei God Jul.
Klem fra Ronille

Anonym sa...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,