fredag 1. februar 2008




Månedens farge er brun/beige i HB. Dette er mitt bidrag :-)

3 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Hei på deg...
Så flotte serviettholdrere du har laget. Har meldt meg inn i Hobbyboden jeg også, men er veldig usikker på hvordan ting fungerer der inne. Dessuten tar det ikke mye tid. Jentene mine på 14 og 17 erter meg nok i forhold til hvor mye tid jeg bruker på bloggen, he he. Så flott tur dere har hatt langs strendene. Ser kjempefint ut.

annemariesquilt sa...

Hei igjen..
Selve Høie fabrikker er lagt ned og flytte utenlands et eller annet sted..
De skal derfor slutte med restene som vi quiltere har brukt til baksider. De har nå lagt ut de siste "vrakdynetrekkene" til salg. Når det er slutt kommer de bare til å ha vanlig sengetøy og noe kjøkkenutstyr.
Når jeg var der på fredag hadde de masse "vrak dynetrekk" til 69,- kroner stykket. De ser helt fine ut for meg. Det absolutt verdt å ta seg en tur, men jeg tror ikke du bør vente for lenge...

Anonym sa...

Hei Tina ..så flink du er :))
Kavar på eg og men har ikkje så m ykje energi etter ein arbeidsdag.
Snakkast.
Gunn Berit