onsdag 1. april 2009

Quiltemøte




På mandag ble quilteklubben vår invitert til Kristiansand Quilteklubb. De skulle få besøk av Lise Bergene. Ho skulle vise tepper fra hennes siste bok "Lises Lappetepper". Vi var 6 stk som kjørte til Kristiansand. Vi ble kjempe godt motatt av lappedamene der. Lise viste alle sine flotte tepper og signerte de bøkene ho solgte. Jeg måtte jo ha med ei bok hjem :-). Takker Kristiansand Quilteklubb for en kjempe koselig kveld :-)
Jeg fikk også hilst på Linda (Lindas Quilt og hage blogg). Det er så gøy å treffes "live"! Håper vi treffes igjen Linda :-)

3 kommentarer:

Linda sa...

Hei Tina!Takk for sist.Jeg glemte kamera,å mobilbilder glemte jeg også.Tror jeg var litt bortreist i lappenes verden.
Høres flott ut med alle utstillingene dere skal ha.
Utstillingen på Truncken,høres super ut,men da er vi på tur.
Nå må det planlegges,velges,osv.,må jo prøve å lage mitt første teppe.Skal kose meg med boka på påskefjellet.
God Påske!Linda :))

Hobbymegher sa...

Så morsomt, da! Det er jo moro å treffe folk "live" også ja! :0)
Tenker det spirte frem litt inspirasjon til videre arbeider i løpet av kvelden?
Sånn er det i hvert fall med meg.
Etter en handletur på byen i klesbutikker feks, koker det i hodet mitt av ideer. Hehe!
Artig med signert bok!

Anonym sa...

Heisann. Innom med en god påske klem :)